Linkbuilding

Zabezpečíme pre váš web hodnotné spätné odkazy
Úvod » Linkbuilding

Linkbuilding (tvorba spätných odkazov)

Linkbuilding predstavuje súbor techník a aktivít, ktoré vedú k akvizícii spätných odkazov. Počet spätných odkazov úzko súvisí s popularitou webu. Pri linkbuildingu nesmieme zabúdať, že počet spätných odkazov nie je najdôležitejší. Pri ich budovaní je nevyhnutné dbať na kvalitu a relevantnosť.

Spätné odkazy stále patria medzi kľúčové aspekty ovplyvňujúce výsledky vo vyhľadávaní. V konkurenčnom prostredí sa bez hodnotných spätných odkazov znižuje šanca na presadenie sa vo výsledkoch vyhľadávania na minimum. Preto je veľmi dôležité dlhodobo pracovať na budovaní spätných odkazov a zmienok. Kľúčovým atribútom pri budovaní spätných odkazov nie je kvantita, ale kvalita. Hodnotný spätný odkaz Vám nielen pomôže získať lepšie pozície, ale privedie i návštevníkov, potenciálnych zákazníkov.

Aké metódy pri budovaní spätných odkazov využívame?

Medzi najčastejšie metódy (budovanie spätných odkazov) zaraďované do linkbuildingových stratégií našich klientov patria:

  • publikácia článkov na tematicky relevantných a autoritatívnych weboch,
  • poskytovanie rozhovorov v médiách,
  • spolupráca s blogermi a recenznými webmi,
  • priamy nákup spätných odkazov z navštevovaných a tematicky relevantných podstránok webov tretích strán,
  • broken-linkbuilding – vyhľadávanie a nahrádzanie nefunkčných spätných odkazov,
  • budovanie odkazov vo forme citácií z Wikipédie,
  • guestblogging,
  • spolupráca s influencermi,
  • tvorba podporných stránok,
  • tvorba infografiky,
  • tvorba a distribúcia tlačových správ vo veľkých médiách a tematických magazínoch,
  • budovanie brandových zmienok,
  • odborné vyjadrenie a komentáre v médiách,
  • kooperácie s obchodnými partnermi, nadväzovanie a budovanie partnerstiev s tematicky príbuznými portálmi,
  • podpora neziskových organizácií, dobrovoľníckych a športových klubov,
  • registrácie lokálnych a odborných katalógov.

Aké metódy pri budovaní spätných odkazov neodporúčame?

Aj v súčasnosti z krátkodobého hľadiska môžu fungovať spamovacie metódy a tzv. black-hat metódy, ktoré Vám dočasne môžu pomôcť zlepšiť pozície a zvýšiť návštevnosť. Jedná sa o metódy, ktoré sú proti pravidlám a môžu spôsobiť výpadok webu z indexu alebo stratu organickej návštevnosti. Medzi tieto metódy radíme:

  • hromadné registrácie do katalógov a masívna publikácia duplicitných článkov naprieč rôznymi free portálov alebo PBN sieťami,
  • hromadné spamovanie v podobe komentárov a recenzií,
  • využívanie automatizovaných systémov na budovanie trackback a Pingback,
  • skrývanie odkazov pred užívateľmi (“neviditeľný obsah a odkazy pre používateľa, ktorý je bežne dostupný pre robotov”).

Ako Vám linkbuilding pomôže

Primárne ciele linkbuildingu:

  • zlepšenie pozícií kľúčových slov vo vyhľadávačoch,
  • zvýšenie návštevnosti z organických výsledkov vo vyhľadávačoch,
  • uľahčenie a zrýchlenie indexácie a prechádzanie internetových stránok robotmi,
  • budovanie zmienok a zvýšenie povedomia o spoločnosti,
  • akvizície priamej návštevnosti zo spätných odkazov,
  • akvizícia nových zákazníkov, priame zvýšenie počtu konverzií,
  • budovanie autority internetovej stránky.

 

Aké spätné odkazy budujeme?

Primárne ciele linkbuildingu:

  • bez časového obmedzenia,
  • hodnotné a tematicky relevantné,
  • prirodzené,
  • zlepšujúce pozície a prinášajúce priamu návštevnosť.

Ako pri linkbuildingu postupujeme?

  1. Zoznámenie sa so stránkou klienta, jeho biznisom, potrebami a predstavami,

  2. analýza linkprofilu,

  3. navrhnutie dlhodobej linkbuildingovej stratégie v rámci stanoveného rozpočtu,

  4. realizácia linkbuildingovej kampane,

  5. reporting, priebežné konzultácie a úpravy kampane.

 

Na ktoré trhy sa zameriavame?

Môžeme Vám pomôcť s návrhom a realizáciou linkbuildingových stratégií na nasledujúcich trhoch:

  • Česká republika,
  • Slovenská republika,
  • Maďarsko,
  • anglicky hovoriace trhy,
  • vybrané africké krajiny,
  • radi prijmeme novú výzvu a pomôžeme Vám navrhnúť a realizovať kampaň aj na ďalších trhoch.

Cena linkbuildingu - koľko stojí linkbuilding?

V závislosti na aktuálnom stave a možnostiach klienta vždy pripravujeme individuálnu cenovú ponuku. Bežné ceny (mesačný paušál) pre menšie portály na lokálnych trhoch (SK, CZ, HU):

  1. Malé weby a e-shopy / weby s obmedzeným rozpočtom => od 200 € / mesiac

  2. Stredné weby a eshopy / zabehnuté firmy => od 200 € do 1 200 € / mesiac

  3. Veľké portály a start-upy => od 1 200 € – neobmedzene / mesiac

  4. Spolupráca s digitálnymi agentúrami => individuálne podmienky

** Linkbuilding je dlhodobá, kontinuálna záležitosť. Výsledky sú veľmi individuálne a úzko súvisia s východiskovým stavom a konkurenciou v rámci odvetvia. Odporúčaná doba spolupráce => minimálne 3 mesiace.

Mám záujem o tvorbu spätných odkazov

Pripravíme pre Vás linkbuildingovú stratégiu šitú na mieru na základe vašich potrieb a aktuálneho stavu linkprofilu. Pomôžeme Vám získať hodnotné odkazy, ktoré Vám pomôžu zlepšiť pozície vášho webu a privedú nových návštevníkov.

 Email info@futurino.sk

Tel. číslo: +421 948 192 458

Individuálne služby

Analýza linkprofilu

Zhodnotíme aktuálny stav Vášho linkprofilu pomocou nástrojov ako Ahrefs.com & Majestic.com a pripravíme odporúčania, ako zlepšiť aktuálny stav.

Analýza konkurencie

Zistíme, kto sú vaši najväčší konkurenti a detailne rozoberieme ich linkprofily. Nájdeme a vyberieme najlepšie odkazové príležitosti a v rámci tieňovej techniky získame hodnotné spätné odkazy.

Navrhnutie linkbuildingovej stratégie

Vytvoríme dlhodobý, kontinuálny plán budovania spätných odkazov vychádzajúce z aktuálneho stavu linkprofilu a Vášho budgetu. Tvorba spätných odkazov sa stane súčasťou Vášho marketingového plánu.

Linkbuilding pre agentúry

Dlhodobo spolupracujeme s poprednými konkurenčnými agentúrami a pomáhame realizovať linkbuildingové kampane ich klientov. Radi zabezpečíme klientov aj pre Vašich klientov.