SEM (Search Engine Marketing)

Čo je SEM?

SEM (Search Engine Marketing) je súbor marketingových nástrojov a techník, pomocou ktorých ovplyvňujeme viditeľnosť firmy a jej produktov, prípadne služieb vo vyhľadávačoch.

Rozdelenie SEM má dve kategórie:

Aký je medzi nimi rozdiel?

Organické vyhľadávanie vs. platené vyhľadávanie

Cieľom vyhľadávača je zobraziť relevantné výsledky na základe dopytu zadávateľa. Výsledky vo vyhľadávači majú charakter platenej reklamy a organických, neplatených výsledkov. Platené výsledky sú označené ako reklama.

Vzhľad výsledkov vo vyhľadávačov závisí aj od povahy vyhľadávacieho dopytu (transakčný, informačný, navigačný) a v čase sa mení s vývojovom vyhľadávača a jeho algoritmu. Cieľom vyhľadávača je poskytovať relevantné a aktuálne odpovede na dopyty zadávajúceho.

vzhľad vyhľadávača google

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo cez telefón. Radi Vám pomôžeme