Remarketing

Čo je Remarketing?

Remarketing sa využíva ako spôsob opätovného oslovenia používateľov, ktorí navštívili vašu webovú stránku alebo e-shop. Najčastejšie sa vyuzíva vtedy, keď návštevníci vašej stránky opustili webovú stránku predtým, ako vykonali požadovanú akciu (cieľ), napríklad nenakúpili či vás nekontaktovali. Remarketing sa využíva primárne v online kampaniach, konkrétne najmä v PPC reklame.

Pokiaľ by ste chceli spustiť remarketingovú kampaň je potrebné v prvom rade získať súhlas o zbieraní údajov (cookies). Následne je potrebné nazbierať primeranú veľkosť publika (úplné minimum by malo byť 100 používateľov). Až následne môžete vytvoriť remarketingovú reklamu, ktorou môžete potenciálnych zákazníkov opätovne osloviť.

Remarketingové publikum môžete vytvoriť podľa vašich preferencií napríklad:

  • vybrať si počet dní (napr. 7 dní, 14 dní, 30 dní) kedy opustili váš web bez akcie
  • vylúčiť z remarketingového publika používateľov, ktorí splnili akciu (nakúpili).

Existuje mnoho možností, ako si pripraviť publikum.

Kde môžete využiť remarketing?

Najčastejšie sa využívajú:

  • Google ads remarketing
  • Facebook remarketing
  • remarketing Sklik (najmä v ČR)

Čo je dynamický remarketing?

Dynamický remarketing je metóda, kedy sa návštevníkom webovej stránky (ktorí nenakúpili) zobrazujú produkty, prostredníctvom bannerov na iných webových stránkach, ktoré si predtým v e-shope prehliadali, prípadne ich vložili aj do košíka.

Využívajú ho najmä e-shopy, keďže na fungovanie dynamického remarketingu je potrebný XML feed s produktmi.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo cez telefón. Radi Vám pomôžeme